Як правильно обрати пропелер та двигун для моделі
Широкий вибір пропелерів та моторів не означає можливість їх спільного використання. Це повязано з тим що для певних швидкостей обертання існують визначені дозволені навантаження на двигун. І навпаки: розмір пропелера визначає не тільки навантаження на двигун , але й оптимальні аеродинамічні властивості що напряму створюють тягу системи: двигун+пропелер. При неправильному підборі параметрів пари можна втратити тягу, або зависити струмове навантаження на двигуни.
Нижче наведені рекомендації з використання пропелерів та двигунів у парах.

Зверніть увагу, що мотори керуються не не звичайним постійним струмом, і його не можна безпосередньо підключити до позитивного та негативного полюсів батареї або позитивного та негативного полюсів джерела живлення, інакше двигун безпосередньо згорить. Використовуйте регулятори обертів та навантаження.

Призначення пропелерів за типами авіамоделей

Наведені дані – для літакового типу моделей
  1. Пропелер 1060 9050 для  двигуна 1000кв -  Тренажер для тяги вперед (монокрило та "етажерки")
  2. Двигун 1400кв використовує пропелери 9050 8040 8060для  3D-пілотажні літаки з тягою вперед/моделі літаків часів Другої світової війни
  3. Двигун 1750кв з пропелером 7035 6030використовується тренажерами з відштовхуванням назад (заднім розташуванням двигуна)
  4. Двигун 2200кв використовує пропелер 6030 5030 - рекомендоване для динамічних моделей  винищувачів з відштовхуванням назад
  5. Двигун 2700кв використовує пропелер 5030  -  Високошвидкісна машина із заднім натиском


 
Як правило, в умовах використання батарей 2S 7,4 В рекомендується використовувати пропелери з  двигунами New Xida 2212.

Візьміть такі дані як довідку для оптимальних пар двигун+пропелер

  • У мережі 1000 кв використовується 1147 пропелерів.
  • 1400кв використовує 1060 9050 пропелерів
  • 1750кв використовує пропелери 8060 8040
  • 2200кв використовує пропелер 7035
  • 2700кв використовує пропелер 6030

Деякі "пробеми" запуску двигунів:

Деякі гравці/оператори беруть в руки ESC і встановлюють його прямо на літак, в результаті вони чують звуковий сигнал і двигун не обертається або не може збільшитися швидкість.

При першому використанні ESC необхідно визначити максимальний та мінімальний хід пульта дистанційного керування. Метод полягає в наступному:

Підключіть ESC до двигуна ------ Підключіть кабель ESC до приймача ------ Увімкніть пульт дистанційного керування та натисніть дросельну заслінку у найвищу точку ------ Підключіть ESC до акумулятора ------ - -Прослухайте звук ----Музика (123) ----- Звуковий сигнал (підтверджує звук у найвищій точці дросельної заслінки) ---- Після двох звукових сигналів потягніть важіль дросельної заслінки в нижню точку ----- Почуйте звуковий сигнал Три звукові сигнали ---- (Підтверджує звуковий сигнал у найнижчій точці дросельної заслінки, два звукових сигнали для 2S, три звукових сигнали для 3S) ----- ОК
Три дроти безщіткового двигуна ESC можна підключити за бажанням. Якщо кермо неправильне, поміняйте місцями будь-які дві з них.


Відгуків: 0 / Написати відгук
Супутні товари
Пропелер 8060 для літаків
Нова модель гнучкого пропелера 8060 для літаків Технічні характеристики пропелера 8X6 (8060) Довжина: 20,3 см Розмір отвору для вала двигуна: 6 мм Товщина кореня лопатки: 10 мм Можли..
20.00 грн.
Пропелер 6040 6X4 для літаків
Модель гнучкого пропелера 6040 6X4 з маленькою лопаткою для літаків з вссокообертовими моторами Технічні характеристики пропелера 6X4 (6040) Довжина: 15,2 см Розмір отвору для вал..
19.50 грн.
Двигун 2212 KV1400 без роз'ємів
Двигун середнього класу 2212 KV1400 без роз'ємів та кріплення для літаків і квадрокоптера. , Увага, вимагає пайки конекторів!! Примітка: Безколектоний двигун не підключається безпосередньо..
1 відгук
210.00 грн.
Пропелер 1045 для літаків
Нова модель гнучкого пропелера 1045 для літаків - пара гвинтів Технічні характеристики пропелера 10X4.5 (1045) Лопать відповідає номінальному двигуну з частотою обертання до 920 КВ! 1045..
64.00 грн.
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано            Добре