Широкий вибір пропелерів та моторів не означає можливість їх спільного використання. Це повязано з тим що для певних швидкостей обертання існують визначені дозволені навантаження на двигун. І навпаки: розмір пропелера визначає не тільки навантаження на двигун , але й оптимальні аеродинамічні властивості що напряму створюють тягу системи: двигун+пропелер. При неправильному підборі параметрів пари можна втратити тягу, або зависити струмове навантаження на двигуни.
Нижче наведені рекомендації з використання пропелерів та двигунів у парах.
Зверніть увагу, що мотори керуються не не звичайним постійним струмом, і його не можна безпосередньо підключити до позитивного та негативного полюсів батареї або позитивного та негативного полюсів джерела живлення, інакше двигун безпосередньо згорить. Використовуйте регулятори обертів та навантаження.
Призначення пропелерів за типами авіамоделей
Наведені дані – для літакового типу моделей- Пропелер 1060 9050 для двигуна 1000кв - Тренажер для тяги вперед (монокрило та "етажерки")
- Двигун 1400кв використовує пропелери 9050 8040 8060для 3D-пілотажні літаки з тягою вперед/моделі літаків часів Другої світової війни
- Двигун 1750кв з пропелером 7035 6030використовується тренажерами з відштовхуванням назад (заднім розташуванням двигуна)
- Двигун 2200кв використовує пропелер 6030 5030 - рекомендоване для динамічних моделей винищувачів з відштовхуванням назад
- Двигун 2700кв використовує пропелер 5030 - Високошвидкісна машина із заднім натиском
Як правило, в умовах використання батарей 2S 7,4 В рекомендується використовувати пропелери з двигунами New Xida 2212.
Візьміть такі дані як довідку для оптимальних пар двигун+пропелер
- У мережі 1000 кв використовується 1147 пропелерів.
- 1400кв використовує 1060 9050 пропелерів
- 1750кв використовує пропелери 8060 8040
- 2200кв використовує пропелер 7035
- 2700кв використовує пропелер 6030
Деякі "пробеми" запуску двигунів:
Деякі гравці/оператори беруть в руки ESC і встановлюють його прямо на літак, в результаті вони чують звуковий сигнал і двигун не обертається або не може збільшитися швидкість.
При першому використанні ESC необхідно визначити максимальний та мінімальний хід пульта дистанційного керування. Метод полягає в наступному:
Підключіть ESC до двигуна ------ Підключіть кабель ESC до приймача ------ Увімкніть пульт дистанційного керування та натисніть дросельну заслінку у найвищу точку ------ Підключіть ESC до акумулятора ------ - -Прослухайте звук ----Музика (123) ----- Звуковий сигнал (підтверджує звук у найвищій точці дросельної заслінки) ---- Після двох звукових сигналів потягніть важіль дросельної заслінки в нижню точку ----- Почуйте звуковий сигнал Три звукові сигнали ---- (Підтверджує звуковий сигнал у найнижчій точці дросельної заслінки, два звукових сигнали для 2S, три звукових сигнали для 3S) ----- ОК
Три дроти безщіткового двигуна ESC можна підключити за бажанням. Якщо кермо неправильне, поміняйте місцями будь-які дві з них.
Відгуків: 0 / Написати відгук